Follow Dashboard
Tokens?

what the news : puasa , puasa.. welcome ramadan !
Tuesday 24 July 2012 | 02:58 | 0 comments

hye , ap kabar? sihat? ary ni dh masok ary ke-3 ken kita puasa? sowi la.. time first puasa tu x dpt update.internet buat asyik pending aje.. bengang la gak..haha..dh ade kesempatan kita taip puas2.. haha ... pejam celik pejam celik..bulan ramadan dh tiba... sume umat islam diwajibkan berpuasa selama sebulan.. haha.. then..ary yg ditungu2.. RAYA ! :D haha..tpi ap daya.. aku dh besa.. memang daydream jela nk dpt duet raya.. tpi x pa.. kueh raya aku le NGAP ! mueheh . aku berazam..sepanjang bulan ramadan ni..aku nk slalu buat ibadat ngn allah.. nk penuhkan puasa aku.. and aku nk betulkan prangai aku yg agak gila2 binti x btol ni..hehe.. aku arap berjaya la..haha...tpi sedar x seda..makin nk dekat raya..makin nk dekat ujian PMR aku.. uuuu~ ap la nasib..taun ni ... nmpk nye time raya. x le enjoy sgt la..enjoy sket2 je..pastu beraya ngn buku..  aaa~  untung la...haha..ok la.. rse dh ckop panjang aku bercekita..  hehe.. next time aku kolo free.. aqw cte agy tau2.. bye2  :)


Old things | New things