Follow Dashboard
Tokens?

what the news : redha andai ini tadirku
Friday 13 July 2012 | 21:52 | 0 comments

hye , kowg sume.. apkabar ? ahha.. sihat? alhamdullilah.. gerak gempur dh nk dkt sgt2...bak kte cikgu just around the corner...ye x ? haha.. skunk ajust berserah ngn allah s.w.t  aqw redha.. seandainye aqw dh x le bersama dia.. aqw redha seandainye takdir aqw ..yg aqw bakal berpisah ngn dia ..aqw redha andai takdir aqw begitu.. tpi jika btol aqw ngn dea akn berpisah..aqw tetap akn mendoakan dea..bia dea berjaya dunia akhirat... walaupon dea dh x bersama aqw..tpi aty aqw tetap untuk dia... dia la cinta pertama aku.. owg tua2 pon ade ckp..cinta pertama sukar dilupakan.. aqw akui statement tu.. memang btol pon kan? x pala.. aqw tahu allah sayang sama aku.. dea nk bgy aku owg yg lebyh baik berbandig dia.. maybe skunk dea temukan aku ngn owg yg salah.. tpi suatu ary nanty dia akn ketemkan aku ngn owg yg btol  ..hehe isnyaalah..ok la kowg.. need to go.. mandi pon blom ni..kolo mama aku tau..niaya wey..niaya  ;p haha..bye


Old things | New things