Follow Dashboard
Tokens?

what the news : memory semalam
Friday 5 October 2012 | 03:10 | 0 comments
hey kowg kowg kowg.. tinggal 3 days more for PMR right ? ok serius seram+gemuruh woh. cikgu pon dh x byk membantu.. dh x study dh at klas.. hurm.. seram..semalam dh diadakan solat hajat.. aku pkai bju ap? haha simple jela beraj kurung (wane kelabu tau.. kecoh sat) and bertudung bawal..simple mimple je en ? aku pi la ngn kwn2 aku.. sapa agy kolo bkn lyana and echah (plus cousin echah anis ) xD aku jln unya jln.. x seda kasut aku dh basah siap bentuk beta greenland agy. -.- ceyh ! nk basuh kang aku geli nk pkai.. jdi biakan jela.. aku teman kwn aku pi surau nk berwuduk .. skali x da air.. kecoh la dia .. (tu la x nk ambik dri umah) skali pi naik atas ambik wuduk at toilet pompuan.. haha..sepanjang sesi solat hajat tu sume berjalan ngn lancar :) tpi yg x thn nye kwn aku sowg ni..pi skola punya cun berselendang.. tpi pas soat abyh tudung dia..siap nmpk rambut.. aku ngn echah terpaksa la cover dia.. -.- pastu kami diberi air cincau ngn mee hun. sedap :)time bali aku nk tunggu la papa aku jemput aku.. skali dia x da..terpaksa la aku jln kaki.. siyes seram kot.. huhu nasib..aku pi bukak lagu besa2 time lalu jln shortcut tu.. hehe.. siap aku jerit agy sbb kucing tu terkejutkan aku.. hehe -,- pengalaman hai pengalaman..


Old things | New things