Follow Dashboard
Tokens?

what the news : apa itu valentine day ?
Wednesday 13 February 2013 | 20:42 | 0 comments

14 februari ini ialah tarikh keramat untuk muda mudi dan segelintir mereka ingin bersama kekasih meraka..dan aku rasa tak perlu kot aku nk cerita pasal hukum hakam menyambut ''HARI KEKASIH'' ni sbb sume rakan blogger aku mesty sudah sedia maklum kan ?kolo tak tahu , korang tekan la link ni
 KLIK SINI ..
kita sebagai manusia sering leka ngn kasih sayang sesama manusia  yang lebyh dikenali CINTA ..aku sebagai budak remaja (ehem :P )  akui yang kita memang x bule lary dripada perasaan tu kan ? seperti sayang,rindu, itu la nmenye cinta..
tpi apabila kita frust..terasa dunia ni gelapgelita tnpe cahaya,nk berfikir pun tak mampu,keyakinan pun dh down..senyum pun hanya bule buat senyum plastik je..mandi pun dh rupa kerbau..memang teruk penangan cinta bile frust kan ?mkn mse berbulan nk pulih.. ke bertahun ? ntah la  xD sampai la stu detik kita berfikir untuk tak mahu bercinta lagy.. (sume ni gara2 serik letew)  -_-
pde pendapat aku.. eh eh,bukan ramai yang berpendapat cinta selepas kawin lebyh baik..sbb nye kita dapat elakkan maksiat..tpi realitinye remaja skunk lebyh suka memilih pasangan meraka sendri kan ?
tpi dalam bercinta if kita menjaga batas2 nye mesty,kompom kowg x kan tersasar ngn tujuan asal punya..kita bercinta jika hendak mengkhawini nye sdah pasti kita akan menjaganye sepenuh hati..itu la sifat lelaki.. :)
tpi,jika lelaki tu bercinta ngn pompuan tpi x de sebab..lebyh baik hati2.. sbb dalam otak diowg slalu pikirkan yang lain ..tpi bukan semua lelaki jahat and x sume lelaki baik okey ?

kenapa valentine bahaya ?

memang bahaya untuk kaum wanita ..jika lelaki korang yang tiada tujuan untuk berkhawin ngn kowg ,pd hari valentine teman lelaki kowg akan berikan bunga ,topup sket and coklat berbentuk love.. (awas okey ? )
dan of kos la dia bawak kowg mkn ke tempat yang special,bgy ayat jiwang2 sampai kowg terasa diawangan di langit.... waah kita bgy kaum pumpuan sure layu  -_-
diowg x kan buat hary lain sbb mesty kowg pelik tertybe je diowg caring sgt ngn berbunga bagai.. kolo aku.. memang aku pun pelik ..  xD jdi berjaga2 la kaum wanita ngn lelaki yang telah dinyatakan diatas  :D

kita berkasih syg bukan 1 hary je.. kolo bule hary2 la kita berkasih syg..lebyh indah bukan ? ok ini je aku dpt coretkan..see you  ^_^


Old things | New things