Follow Dashboard
Tokens?

what the news : tips memujuk orang merajuk..
Tuesday 12 February 2013 | 00:40 | 0 comments

petang ni pulak aku nk kongsi lagi satu tips ..cbe teka tips ape eh ?pd petang ni aku nk buat tips tentang bagaimane MEMUJUK PASANGAN kowg ..err actually aku kolo bab memujuk ni memang failed sket..makin diowg merajuk aku buat ade la..haha..tpi aku still nk share gak tips ni.. and aku yakin ramai jugak yang dh gunakan tips ni.so, jom kita terjah ..

1.berikan perhatian kepada si dia
kadang-kadang korang terlalu busy menyebabkan tidak sempat melayan si dia menyebabkan si dia merajuk..bukannye dia marah.. tpi dia hanya perlukan sedikit perhatian dan nk bermanje sket ngn korang..cuba lah untuk meluangkan mse  bersame si dia..mesty si dia akan senang hati nanty..
2.terangkan perkara yang sebena
adalah lebyh elok berkata benar dripada berdusta right ?ceritakan la kepada si dia apa yang berlaku dekat korang dan tnye la dia kenapa si dia merajuk..jujur la dlm perhubungan korang..jgn berselindung..
3.bertolak ansur dan bijak membuat keputusan
memang susah untuk kita bertolak ansur tapi tak bermakne kita kalah sekiranye kita mengalah..dalam situasi mcm ni korang kne bijak dalam membuat sebarang keputusan..sekiranye si dia merajuk dan korang tak berjaya memujuknye,gunakan la daya kowg yang tersendri untuk memujuknye..oleh itu,kowg nmpk bijak dalam membuat keputusan..

okeyla.. ni la 3 tips yang dpt aku sharekan buat korang..kolo ade tips lebyh kowg buleh tambah.. 


Old things | New things