Follow Dashboard
Tokens?

what the news : Holiday Hangouts
Wednesday 17 September 2014 | 08:39 | 0 comments

Semalam memang happy betul aku , papa and mama aku ajak pergi KLCC , sekaligus lawat rumah cousin dekat area dato' keramat. memang terniat dalam hati nak selfie sampai pensan. haha . biaq pi lantaklah orang menengok nye kan . bile dah sampai sane , serius sesak . yelah cuti 1 malaysia kan ? adik aku mulalah meliar mata nak tengok english man ni. haha katenyer kagum dengan height diowg. banyak juge lah aku dok take pic , sampai orang tengok2 . keh keh .

mama ajak kami tengok wayang , katenyer teringin nak tengok cerita spiderman . skali tengok kat screen , takde pun cerita tuh. aku dengan bijaknyer buat pilihan nak tengok cerita ' The Maze Runner' sebab tajuk dia tuh menarik perhatian aku. mula2 mama macam tak setuju . tapi dah tengok muka aku dengan adik aku dah muncung hampir sedpa . diikut juge lah kemahuan kami ni. fyi, ni baru second time aku tengok wayang , first time aku tengok dengan kawan kat AEON , tu pun tengok cerita cartoon . tak matured -.-

ni lah cerita yang aku tengok kat wayang tuh . tengok gambar pun dah macam syiok kan ?
wayang tu start pukul 1.40 ptg , so ada mase lah tok restkan minda . ( yelah tuh) bile dah on the time tu  . masok lah tertibe family aku jadi orang yang paling terkecoh sekali sebab tak tahu nak masok cinema mana , sebab cinema kat sane ada dari cinema 1 hinga 12. tengok tiket , .... blank... skali ada acik cleaner tuh yang tolong . buat muka batu jela. bile dah masok tu . mesty lah excited nak tengok . tpi iklannyer fullamakaih , hampir setengah jam. . siap kene nyanyikan lagu 'Negaraku' lagi. semangat patriotik gitu.

sepanjang tengok cerita tuh , memang aku happy gegiler , tak tahu nak ungkap .cerita tu seriously the best ! selalunyer aku kalau tengok cerita ganas ni kompom badan aku menggigil teruk. yeh , memang menggigil habis lelebyh tengok dengan skrin besar nyer , macam 3D lagi . lagi kuat menggigil nyer sebab ceritanyer macam suspen habis , dengan wujudnyer Griever . griver tu nak kata mcm spider macam robot jer.  tapi agak menjijikkan jugak lah .

sepanjang aku tengok cerita tu , ade satu actor tu yang aku memang fall in love lah dengan acting dia . dengan cara dia berlari yang sungguh  macho . dalam cerita tuh dia sebagai seorang runner lah . kire kuat daya ingatan untuk cari jalan keluar . muka dia pun agak bule tahan. nama pulak buat mcm aca2 korea. dalam cerita tu nama dia ''Minho'' aish , diambil nama lee minho sikit letew.  ni aku tunjukkan picture dia .

haa , sebelah kanan tu time dia berlakun letew . muka kotor -.- , tpi kotor2 pun smart meyh . nama dia yg real ialah ki hong lee. memang sampai sekarang aku still rasa nak tengok cara dia berlakon . aish . tunggu jela cerita tu keluar nanti . sabar nah.

lepas tengok wayang tu singgah kat taman KLCC tu , ramai bebeno orang , macam2 lah ade . ada orang bergaya mcm orang rock , ada pasangan couple , ada yang berpicnic , tengok anak mandi manda kat kolam tu. lama jga. banyak jugak aku take pic . haha . susah nak tunjuk . phone ni ada masalah sikit nak tranfer gambar ke laptop. buat saket hati je nanti . hee . lepas tu singgah rumah cousin. matlamat aku ialah nak pegang si zurin zulaiqha yang baru sebulan lebih tu . comel gilos lah . aku tengok sendiri pun dah terfall in love . aceh . sampai ada terniat di hati taknak dia makin membesar .

haha . merepeks. okay lah makin banyak aku melalut ni . tpi ini lah apa yang telah berlaku semalam . memang aku happy sangat . walaupun dah banyak kali jugak pergi ke KLCC tuh. tpi perasaan kali ni mcm oang first time melawat KLCC. cehh .  mungkin sebab faktor cerita tuh kot . aaa abaikan . kalau ada cerita menarik . aku akan ceritakan lagi . okay see ya later guys.


Old things | New things