Follow Dashboard
Tokens?

what the news : I wonder.
Sunday 14 September 2014 | 10:39 | 0 comments


Blogger dah berhabuk kan ? yeahh , this year memang agak busy sikit dengan SPM , okay lah , korang penah tengok drama korea 'Angel Eyes' ?
ni haa gambar actor favourite aku kat drama 'Angel Eyes' park dong joo and yoon soo wan

drama diowg memang buat aku touched terlebih . kenkadang bile aku sendirian di bilik aku mesty akan berfikir. Wujud lagikah lelaki sesetia park dong joo ? mempertahankan cinta pada umur masih remaja , yang orang semua beranggapan itu adalah cinta palsu, walau berpisah jauh , park dong joo ke boston , soo wan di korea, mereka tetap akan bertemu . betul lah like my mom said ' Jodoh tak ke mana' 

aku ni pun masih remaja , darah panas kan ? semua nak mencuba, sekali dah frust, sedih , tak tahu nak settlekan balik. serve you right lah kan. but, dari kisah drama korea ni , aku dah dapat self confidence sendiri . tak perlulah aku nak mencari cinta semua ni , just study hard , kerja baik2 . just be ourself , and cinta akan datang dengan sendiri tanpa perlu dicari .

kalau lah bole dibenarkan buat permintaan for masa depan , i wish i can meet a person just like park dong joo. who can protect me well just like pak dong jo protected soo wan well. who can love me more than himself like park dong joo do.

itu jela luahan perasaan embe harini . kalau ada masa free lain kali aku menulis lah lagi yeh . may Allah bless all of you


Old things | New things