Follow Dashboard
Tokens?

what the news : Overnight
Monday 15 September 2014 | 15:20 | 0 comments


overnight ? yeah , sepanjang harini aku rasa umpama tak tidur pun , tak tahu kenapa .adakah sebab aku tak sabar nak berjalan harini ? sekarang already 6am tpi rasanye only beberapa jam je aku dapat tidur nyenyak senyenyak nye , Haish , payah lah , selalu sangat kalau nak jalan mesty mata buat hal , bile time jalan tahu pulak ngantuk lah , penat lah . time tu kalau aku rasa mcm tu memang padan muka sesangat .

eventho aku tak tidur sangat sekarang pun aku dah rasa ngantuk bebeno . mcm ni lah rasa perasaan orang yang overnight . ish , aku tak penah cuba overnight , nanti maigrain aku datang balik .susah tau nak redakan maigrain aku ni . argh . mungkin harini aku kene bersiap sedia nak jemput maigrain datang . patutkah aku kene ucap ''welcome?'' stop it. woaaa ! hujan plak harini . makin sejuk rasanye , lebyh-lebyh aku pakai air-cond

yeh hujan rahmat , mungkin Alah tahu gelodak hati aku , sebab overnight gegila harini , tpi aku tak manfaat overnight aku . dah lah aku night mare . serious i hate nightmare ! nanty aku lagi susah nak tidur , aku nak mimpi mcm 3 tahun lepas , mimpi indah sangat , berada di taman bersuka ria with somebody yang aku tak kenal , betul, muka dia dalam mimpi kabur ,

kawan aku kata mungkin dia adalah seseorang yg aku akan jumpe in the future. woahh, muka giler excited je bile dengar kawan aku cakap gitu . yeh berharap mimpi jdi reality en ? tpi mimpi tu sekali je datang , mana datang2 membuai aku dah , diganty ngan nightmare je . tpi bile pikir takde lah nightmare , cume dalam mimpi jantung suka berdenyut mcm ada something berlaku . argh , benci giler =='

rasanyer dah melalut dah aku pagini, okay lupa nak wish 'Morning chingu '' haha harini sesapa yang nampak aku kat kl , mata mcm orang tak cukup tidur , tu la tandenyer memang aku tak cukup tidur langsung . okay lah i better try to sleep a few hour again ,  


Old things | New things