Follow Dashboard
Tokens?

what the news : SPM just around the corner ! stay calm .
Thursday 18 September 2014 | 06:48 | 0 comments

46 days left for SPM. ouh okay . erk ?! what ? arghh . i don't know what am i gonna study dengan masa yang tersangat lah nazak. hurm serius dengan markah exam aku yang agak frustrated . i need to study more. tapi hurm entah lah . sebenanye sekarang baru lepas study agama .tapi otak ni macam tak nak berpikir . tu yang on laptop , search blogger dashboard . and taa daa , aku menaip dengan idea yang melimpah ruah . semua nak cerita . kehkeh.

hati ni memang tersangat lah nervous. yelah peperiksaan ni jela yang dapat menentukan masa depan aku nak pergi ke mana . university ? oversea ? or matrix. yeah . i hope so yang aku dapat mana2 yang aku dah type tady . amiin in syaa Allah. tpi mengikut pengalaman aku lah kan . aku kalau nak exam mesty ada perasaan gemuruh . kalau ade perasaan tu kompom lah otak aku akan beku secara automaticly. and that makes me soooo annoying . lie seriously . ergh .

okay be calm ika . tenang . you can do it . yeh , aku hanya perlu berusaha bersungguh2. and when the times come. aku kene bertawakal kepada Allah . janji jangan berhenti berdoa right ? doa tu kan adalah paling laju sekali yang sampai kepada Allah. okay serious sekarang rasa nak menangis . hurm terlalu banyak perkataan 'if' . hurm itu aman lah merisaukan aku . sungguh . nvm aku masih ada masa untuk buktikan kepada parent aku kemampuan aku right ? yess . ada lagi .  wish me luck then.

thats all from me. tengah sedih tahap gaban ni . habis buku mencurah air mata aku . sebab tu lah cikgu kata actually semua spm victims sekarang berada dalam keadaan demam peperiksaan . aku dah terasa. tpi sedaya upaya nak elak . aku tak suka stresskan diri sendiri . nanti lagi lah aku taknak belajar. okay lah nak sambung study , memandangkan semangat baru dah sampai . hee . okay bye.



Old things | New things