Follow Dashboard
Tokens?

what the news : WHO ARE YOU !
Sunday 5 October 2014 | 04:12 | 0 comments

hi , there friends. harini aku tengah studying math . and agak stress. tertibe aku teringatkan someone yang asyik suka nak cari pasal dengan aku . and i dont know why her acting like that. is that becos
she been jealous with me or what ? it makes me so annoying .

hey little old lady . err . whats going on with you ? are you nuts ? suka sangat nak cari pasal dengan aku ? ouh sebab kau rasa aku ni baru form 5 so you nak tunjuk belang ? apa saja yang aku buat semua nak complent. excuse me lady . mind your own business.  you have your own life . then why you love to disturb my happy life ? you've already got what you want . kau dah rampas apa hak aku . then apa lagi yang kau nak ganggu ? tak sangke masih wujud lagi lah orang macam ni . hey sis , kau tak tenang ke kalau tak kacau aku ? rasa tak senang duduk ?

serious bile ternampak apa dia tweet kat twitter macam rasa nak cekik dia , punch dia kuat2 sampai coma. yeah she deserve it ! what ? nak cari rumah aku dimana ? nak tengokk keadaan rumah flat ? excuse me ! i'm not stay at a flat but i live  at condominium . nak rendah2kan orang pun  tak payah lah sampai think aku ni teruk sangat . ouh yela baru masuk UNIKL dah  rasa dia pandai . hello , kalau you dah kerje or gaji pun dah 10k yes bule lah you nak berlagak sesangat .

macam lah dia ni tak pernah SPM nak perlekehkan budak spm. and she said im odd ? not open minded and so on. you dont know who i am in the reality life then you takde hak nak judge aku macam mana orangnye . aku post kat instgram pun dia nak complent about my picture . okay i must keep calm . anggaplah dia cuma habuk yang hanya nak kacau gitu2 je. just focus about my life , my spm and about my family . tak perlu pikir bende remeh lelebyh pasal seorang perempuan yang memang menyakitkan hati . dah besar panjang still nak gado like unmatured people .

burrr.. okay i think thats all . rasa malas nak menaip dah . okay salam maghrib . bye everybody :)


Old things | New things