Follow Dashboard
Tokens?

what the news : pendiam ?
Wednesday, 11 February 2015 | 20:28 | 0 comments

hey hye . sebelum pergi kerja kene update blog dulu. aicehh haha  memang dengan tak mandi nye , makan pun tak , sumenye tak la tertibe hadap komputer . bak kata mama eden " makan dan mandi je dengan komputer tu" haha -.-

pendiam ? apa itu pendiam ? pada pendapat aku , seseorang yang pendiam , sukar untuk membina topik dengan rakan , tpi dengan keluarga , dia la paling banyak mulut mcm sang murai . haha . sebenanye apa yg aku perkatakan tu semua berkait dngan diri aku . sebab ? aku ni memang langsung tak rety nak cipta satu topik perbualan lebih2 kalau orang tu pun seorang yang pendiam . alamatnye memang krik krik jela aku en . *gelak versi abg hussien*

aku ceritakan ni sebab ada sorang kawan aku , orang suka panggil kami kembaq kalau tengok dari belakang memang serupa habis la tapi ada satu sifat yang memang jauh panggang dari api dengan aku iaitu dia memang sangat sangat peramah ! banyak topik dia buleh olah seolahye . kadang terpegun juge , dan sampai aku terpikr kenapa aku tak sepandai dia nak olah topik .

tapi tak kesah lah , aku happy juge dengan sifat aku yg pendiam overdose ni . aku lebih suka mendengar kisah or cerita orang dripada aku menceritakan kisah hidup aku . dah memang diri aku mcm ni . sesapa yg boleh terima alhamdullilah . yang tak bule terima tu boleh bla ajer . haha

alamak ! jam dah meninjukkan kol 12:30 tgh hari dan aku masih MENAIP ? pffft !got to go nak bersiap ke tempat kerja . ade masa embe menaip lagi yah .


Old things | New things