Follow Dashboard
Tokens?

what the news : TILL WE WILL MEET AGAIN
Friday 8 May 2015 | 08:29 | 0 comments

"Muka akak dah nampak penat dah tuh , berhenti lah keje" " Muka pun dah tak ada seri dah mama tengok , penat sangat lah tuh" antara ayat my mom sepanjang aku bekerja di sukhothai . haha . and sekarang genap 4 hari aku dah berhenti kerja di situ . haritu pun baru 2 hari aku berhenti kerja boleh pula aku demam panas . uwaa !

kadang-kadang terpikir juge , sepanjang aku dah berhenti dekat situ , mereka rindu aku ke tidak ? hurm. tapi baru je semalam jumpe mereka . muka semua happy je . tak percaya ? ni aku tunjuk gambar okay. 

selfie dengan abang remy, abang mael , and useng . time mula-mula sampai restoran saje buat-buat macam customer " makanan panas dah ada ke ?" wang terkejut tengok aku dan fyza datang .sampai semua en. chef berpusu-pusu keluar.  ade yang tertinjau-tinjau , haha rindu sangat letew . tapi serius memang rindu giler dengan abang-abang stock sporting terlampau nih  pastu caring semacam haha. aku baru je cerita aku demam dah dua hari , semua bertanya mcm aku nih sakit kronik . serius terharu giler . haha rindunye nak kne tarik tudung ,tarik kerusi dengan abang nan , mendengar ayat-ayat pujangga dari abang mail , di soal dngan soalan yang tak masok akal oleh abang remy , renungan tajam dari abang sham . haha  sumpah memang rindu gila. 

sebelah aku nih digelar "useng ensem" haha bangge kalau dia baca nih . auch ! haha . rasa nak crop je gamba ni sebab muka aku nampak tak ada seri langsung sebab baru baik demam en. tapi gamba ni nampak terlalu cantik . sebenanye , muka useng nampak okay . takpe lah . korang abaikn je muka tak sememeh aku tuh ye.  mesti rindu nak kene tenungan macam dalam gamba tuh . dah lah perangai macam budak kecik , suka mengadu domba , ingat lagi  jari hantu dia terhiris pisau , kemain menjerit panggil " IKAA !! JARI KITA PUTUS " haha , hampir nak luruh jantung aku bile dia cakap mcm tuh . eee ingat lah memang putus betul-betul sekali tengok alah terhiris sikit je . aigoo . pastu suka buat gaya macam budak-budak , and ! dia bagi aku gelang getah biru yang mcm budak-budak juge sebab dia kata biru tuh adalah warna kegemaran dia, nasib lah aku ni pun perangai memang mcm budak kecik .aku ingat lagi semalam aku prank dia , katanya aku nak balik dah , kemain buat muka siap buat air pun tawar tuh. haha sekali nampak aku gan fyza just tukar meja. hahaha


yang tengah tuh ialah wang , dia nih lah sahabat yang paling aku akan ingat dan sayang selalu. dia selalu ada time aku sedih , gembira , pemdegar masalah orang , first time jumpe kawan lelaki sebaik dia , walaupun gaji tak seberapa still sanggup belanja aku dengan fyza , serius rasa terharu giler dengan pengorbanan dia , dari dulu dia suka tolong aku . yeahh walaupun dia ni agak gedix sikit but , aku senang berkawan dengan dia . aku akan selalu ingat kata-kata dia " Janji selalu datang sukhothai ye?" hanya Allah je tahu apa perasaan aku bile dia utarakan ayat mcm tuh . in syaa Allah kalau ade masa terluang saya akan jenguk kamu semua yer , always remember me , and don't worry i always remember each of you and always miss our memories together , thanks for a sweet moment we having together . i love you .


Old things | New things