Follow Dashboard
Tokens?

what the news : Penjalanan hidupku yang baru
Sunday 24 December 2017 | 09:21 | 0 comments
Rasanya sudah lama aku tidak mengupdate status kehidupan aku disini. Kini aku sudah berumur 20 tahun,  sudah 2 tahun lebih berada di msu as a diploma student and sekarang tgh intern di melaka. Banyak lah perkara berlaku sepanjang 2 tahun disana,  aku dapat mengenali seseorang yang mulanya amat penting bagy aku,  aku bersama rakanku "degediks" and aku belajar nak naikkan pointer pembelajaran aku.  Ye,  aku bukanlah seorang budak yang genius boleh dapat 4flat every semester. Aku masih ingat bagaimana first semester aku hanya mendapat 2.5 je gpa, aku kecewa sehingga aku tidak mahu belajar lagi,  maka hadir seorang hamba Allah yg sudi ingin mengajar aku agar aku naikkan pointer aku,  alhamdulilah atas ajaran dia aku mampu mendapat deanlist and aku dapat banggakan mama and papaku. Pengajaran disini aku tidak boleh mudah giveup dengan diri aku sendiri.  Sekali jatuh aku kene kuatkan semangat untuk bangun semula. Aku sekarang sudah 3 bulan praktikal di hospital melaka,  banyak aku dah pelajari sepanjang di sana.  Aku belajar erti sabar,  aku belajar mengatakan maaf dan aku belajar untuk berkomunikasi dengan staff di situ.  Sekarang aku dah memasuki 4 lab,  bermula hari selasa ni aku memasuki lab baru iaitu hematology lab.  Memandangkan harini cuti sempena chrismas so aku dapat lah bercerita serba sedikit pasal kehidupan aku sekarang.  Sekarang sudah malam aku kene tidur esok nak kene balik melaka dah.  Bubai 


Old things